• RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • АКЦІЇ, КОНКУРСИ, ЗНИЖКИ

Подарунок для дитини" - акція від 5 каналу

Акція від 5 каналу - "Подарунок для дитини"

До новорічно-різдвяних свят "5 канал" та Фонд Петра Порошенка презентують проект "Подарунок для дитини". Допоможіть своїй малечі написати листа з побажанням омріяного ним подарунка та надіслати на «5 канал». Щодня у ранковому ефірі Чарівник обере 1 щасливчика. Можливо, диво чекає саме на Вашу дитину! І незабаром подарунок з'явиться у вас вдома! Кожен маленький автор отримає солодкий подарунок під ялинку від Фонда Петра Порошенка.
Офіційний сайт: http://5.ua/newsline/244//70860/
Постовий: Якісний та дешевий ремонт ноутбуков москва - перевірено часом!

7 коммент.:

Мені здається, що подарунки отримують діти членів партїї того, то в студії і виконує роль чарівника. Я також відправила листи обох своїх дітей, але не вірю що вони отримають хоча б солодкі подарунки. Можливо один конверт вибирають не знайомий, а всі інші своЇ підкладають.

я вже жалію що підказала своїй донечці написати цьго листа.Вона кожного дня сидить біля телевізора і чекає коли її лист витягнуть.я ніяк тепер неможу її пояснити що це просто шоу.Вона мені каже а я вірю що мені передадуть подарунок і що мені тепер з нею робити. вони цією благочинністю в сотні дітей заберуть віру у чарівника і у свята.

а нам досих пор не пришёл подарок,даже канфеты,наверное уже и не придёт

Пишу з міста Мелітополь. Наші діти теж писала два письма Чарівнику, але ні одного солодкого подарунка жодна дитина не отримала.Навіщо тоді казали на кожному ефірі, що кожна дитина отримає солодкий подарунок????Навіщо малятам даєте надію, а потім ії крадете.

Хоч бери в такій ситуації і купляй сам ті цукерки...

І нам також не прийшов :( А дітки чекають...

Як я зрозумів, солодкий подаруночок нікому не прийшов. Дуже жаль. Ми теж дитинку втішаємо, а вона ж розуміє, що це обман... Якщо не мали дарувати- навіщо така реклама?

Дописати коментар

 

Прихильники

На платформі Blogger.

Останні коментарі

Лічильники

Українська рейтингова система каталог сайтів

Blog Archive

Copyright 2010 Халява по-українськи - All Rights Reserved.
Designed by Web2feel.com | Bloggerized by Lasantha - Premiumbloggertemplates.com | Affordable HTML Templates from Herotemplates.com.