Строк проведення Акції «Colgate Sensitive Pro-Relief. Результат або гроші!» – з 01 лютого 2011 року по 30 квітня 2011 року включно.
Строк виплати Компенсацій - з 01 лютого 2011 року по 31 травня 2011 року включно.
Продукція, що приймає участь в акції «Colgate Sensitive Pro-Relief. Результат або гроші!»– зубна паста « Colgate® Sensitive Pro-Relief™ 75 мл та Colgate® Sensitive Pro-Relief™ Відбілююча 75 мл в акційній або звичайній упаковці.
Для того щоб взяти участь в Акції «Colgate Sensitive Pro-Relief. Результат або гроші!», необхідно:
Строк виплати Компенсацій - з 01 лютого 2011 року по 31 травня 2011 року включно.
Продукція, що приймає участь в акції «Colgate Sensitive Pro-Relief. Результат або гроші!»– зубна паста « Colgate® Sensitive Pro-Relief™ 75 мл та Colgate® Sensitive Pro-Relief™ Відбілююча 75 мл в акційній або звичайній упаковці.
Для того щоб взяти участь в Акції «Colgate Sensitive Pro-Relief. Результат або гроші!», необхідно:
- придбати Акційну Продукцію протягом Строку проведення Акції «Colgate Sensitive Pro-Relief. Результат або гроші!»;
- застосувати Акційну продукцію втираючи кінчиком пальця невелику кількість Акційної Продукції в чутливі ділянки зуба протягом хвилини;
- Після першого застосування особа має відчути Ефект. У випадку якщо після першого застосування Акційної Продукції Учасник не відмітив Ефекту, він може прийняти участь в Акції шляхом надсилання за адресою а/с «162», м. Київ, 03142, листа з такими документами, додатками та інформацією, вказаною розбірливим почерком:
- Частину упаковки Акційної Продукції зі штрих кодом;
- Касовий чек, що підтверджують покупку Акційної Продукції не раніше і не пізніше Строку проведення Акції (або товарні чеки зі штампом магазину, якщо в касових чеках не відображено найменування купленої Акційної Продукції);
- Ксерокопії сторінок паспорта, де вказано ПІБ, серію та номер паспорта, дату і місце його видачі, а також місце реєстрації;
- Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- Адресу фактичного проживання (разом із індексом) і номер контактного телефону;
- Письмову розповідь про причини, через які Учасник незадоволений ефектом від використання Акційної Продукції (не менше 3-х речень)**.
0 коммент.:
Дописати коментар